sad_pvnDMEs57q
طرز تهیه بهترین چای ماسالا
Gilace Company 08 شهریور 1402

طرز تهیه بهترین چای ماسالا

اگر بدنبال یک نوشیدنی جذاب و منحصر به فرد هستید و میخواهید یک نوشیدنی سرشار از مواد مفید برای بدن داشته باشید به شما توصیه میکنیم پودر چای ماسالا کافه بهنام را تست کنید .

چای ماسالای کافه بهنام ترکیبی از پودر زنجبیل ، دارچین ، هل ، جوزهندی ، میخک و فلفل میباشد که با میزانی مشخص و دقیق با یکدیگر ترکیب شده تا شما بتوانید بهترین چای ماسالا را به راحتی در منزل یا محل کار برای خود و دوستانتان تهیه کنید .

برای تهیه ماسالا کافه بهنام کافیست برای هر فنجان ۲۰۰ میلی لیتری یک قاشق و اگر طعمی غنی تر میخواهید دو قاشق مربا خوری پودر ماسالا کافه بهنام را با ۱۸۰ میلی لیتر شیر ترکیب کنید (توصیه میشود از شیر پرچرب استفاده کنید ) یا اگر به شیر علاقه ندارید میتوانید از دو قاشق پودر کافی کریمر بهنام کافه استفاده نمایید ، همه ی مواد را خوب ترکیب کرده و روی شعله ملایم قرار دهید تا ترکیب به جوش بیاید ، حالا نوشیدنی آماده شده را در فنجان مورد نظر بریزید و در صورت تمایل میتوانید یک قاشق عسل نیز به آن اضافه نمایید .

بسته 250 گرمی چای ماسالا با بهترین کیفیت یکی از محصولات کافه بهنام در بسته بندی های متنوع واقع در بلوار گیلان گلسار شهر رشت آماده سفارش شما و تحویل در اسرع وقت می باشد.

برای ارسال نظر باید عضو شوید

دسته بندی بلاگ